اردوی دو روزه اعضای فعال کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ به استان اصفهان برگزار شد.

در این اردوی دو روزه که با حضور موسوی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ و آسایش مدیر مسئول کانون دارالشفاء و ۱۷ نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ برگزارگردید از ابنیه تاریخی و مناطق گردشگری استان اصفهان و کانون های مساجد فعال استان اصفهان بازدید شد .

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این اردو با هدف اشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های کانون فعال استان اصفهان از2 کانون فرهنگی هنری "جوادالائمه" و "مهدیه" اصفهان بازدید شد و بازدید کنندگان ضمن ملاحظه دفتر و محیط کار کانونها و شبستان مساجد از نزدیک با مدیریت فعالیت های کانون ها و نحوه حضور جوانان در عرصه های فرهنگی و هنری و مذهبی این مساجد اشنا شدند. در این دو بازدید که با صمیمیت و تعامل اعضای کانون دارالشفاء زارچ و کانون های "جوادالائمه" و "مهدیه" همراه بود اقایان کوهستانی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه و کاظمی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه اصفهان ضمن ارائه گرازشی از فعالیت های گذشته و در دست اقدام این کانون ها از نحوه تعامل با دبیر خانه استان اصفهان و همچنین از امکانات اموزشی و فرهنگی و رفائی این کانون ها اطلاع رسانی نمودند .

شایان ذکر است در این اردوی دو روزه اعضای کانون دارالشفاء زارج ضمن بازدید ازاثار تاریخی میدان نقش جهان،عالی قاپو،چهل ستون ،مسجد امام و شیخ لطف الله، سی و سه پل وپل خاجو با جلوه هایی زیبایی از هنر اسلامی ایرانی اشنا شدند و ازمناطق گردشگری باغ گل ها ، باغ پرندگان و پارک صفه نیز بازدید نمودند .

اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در زمینه هنر معرق ،منبت ، مشبک ، خاتم ، طلا ، نقره ، مس کاری مینا کاری ، صنایع فرش ، کاشی کاری ، و بسیاری دیگر سرامد است و چشم و دل هر موحد را به اعماق قدرت خداوند وامیدارد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا